11 milionów złotych ma kosztować w przyszłym roku kampania promocyjna Dolnego Śląska. Projekt zakłada kampanię promocyjną potencjału turystycznego Dolnego Śląska opartą na budowie wyrazistego wizerunku marki regionu.
Celem planowanej kampanii będzie wykreowanie silnej marki Dolny Śląsk, utrwalenie pozytywnego jej odbioru, a także trwałej przewagi konkurencyjnej nie tylko w Polsce, ale także za granicą. W konsekwencji zaplanowanych działań oczekiwaną korzyścią jest wzrost dochodów z branży turystycznej w perspektywie najbliższych lat. W ramach kampanii przewidziane są takie działania promujące region, które zbudują jak najszerszy zasięg w Polsce i w wybranych regionach Europy. Główne działania mają być skupione na emisji spotu w telewizji. Spot reklamowy będzie emitowany, w ogólnopolskich stacjach tv o szerokim zasięgu ( np. Polsat, TVN, TVP1, TVP2 ) oraz w stacjach niszowych, skierowanych do wybranych grup docelowych (Discovery Chanel, TVN24, TVN Meteo, Polsat Sport, Euro Sport, TVN Style ), a także w kinach przed wybranymi premierami kinowymi, stanowiącymi dobrą korelację wizerunkową z emitowanym przez województwo spotem.
Dolny Śląsk zabytki
Oprócz kampanii telewizyjnej realizowane będą działania na nośnikach zewnętrznych typu outdoor - ma ona na celu wsparcie spotu telewizyjnego i poszerzenie budowania zasięgu kampanii. Ta część kampanii będzie prowadzona w największych polskich miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin i Poznań. Wśród głównych narzędzi promocyjnych tej części kampanii najważniejsze będą citilighty i megaboardy. Bardzo istotne jest, by kampania promocyjna dotarła do możliwie największej grupy odbiorców. Dlatego dodatkowym wsparciem będą działania w Internecie - zarówno jeśli chodzi o rynek Polski jak i rynki zagraniczne: Niemcy, Słowacja, Czechy, Włochy. Dodatkowym wsparciem całej kampanii wizerunkowej będzie produkcja materiałów promocyjnych, które będą dystrybuowane podczas imprez odbywających się na terenie województwa dolnośląskiego. Materiały te zostaną zaprojektowane i wyprodukowane w oparciu o wizerunek marki regionu, który oparty będzie na koncepcji związanej z odkrywaniem tajemnic Dolnego Śląska. Celem ogólnym projektu jest wykreowanie jednolitego wizerunku marki, jako regionu tajemniczego, w którym tak wiele jest jeszcze do odkrycia zarówno w sferze turystycznej jak i kulturowej. Ów klimat tajemniczości kryje się właściwie w każdej dziedzinie życia mogącej być przedmiotem kreowania wizerunku regionu, w którym istnieje niespotykana nigdzie różnorodność: ogromne bogactwo środowiska naturalnego, turystyki, zabytków, kopalin, małych i średnich miast o wielkiej historii, z ciekawymi wydarzeniami kulturalnymi oraz legendami. Projekt ma na celu wzmocnić świadomości marki wśród jak najszerszej grupie docelowej. Pozwoli to na wejście marki regionu na wyższy poziom marketingowy. Na tym poziomie marka Dolny Śląsk będzie już miała swoją tożsamość i region będzie mógł być jednoznacznie kojarzony z wyjątkowością mającą swoje źródło w eksplorowaniu tajemnic i bogatą ofertą turystyczno-kulturową. Celem szczegółowym jest także kontynuacja wcześniej przeprowadzonej kampanii produktów turystycznych Dolnego Śląska. Kampania rozpoczęła kształtowanie wizerunku regionu i w chwili obecnej niezbędna jest kontynuacja tego procesu. 70% wartości kampanii pokryte będą z funduszy unijnych.
Fundacja Siła Sukcesu w partnerstwie z Fundacją Centrum Rozwiązań Biznesowych realizuje projekt: „Gotowi do działania”. Projekt: „Gotowi do działania" jest wspófinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.
czytaj więcejW związku z realizacją na terenie województwa śląskiego projektu „Aktywność = Integracja”, nr FESL.07.02-IZ.01-0657/23 przedstawiamy informację o realizowanym projekcie.
czytaj więcejMamy bardzo dobrą wiadomość dla sympatyków kolarstwa i amatorów jazdy na rowerze w gminie Strzegom. W czwartek 28 sierpnia br. burmistrz Strzegomia – Krzysztof Kalinowski podpisał umowę dot. budowy dróg rowerowych i pieszo-rowerowych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach inwestycji pn. „Budowa dróg rowerowych w gminie Strzegom” - etap II Jaroszów – Skarżyce – Morawa – Strzegom.
czytaj więcejZapraszamy do skorzystania z bezpłatnej informacji o Funduszach Europejskich w ramach organizowanego w Strzegomiu Mobilnego Punktu Informacyjnego.
czytaj więcejPonad 195 milionów złotych wsparcia z funduszy unijnych i krajowych – tyle w latach 2022–2025 udało się pozyskać Świdnicy na realizację strategicznych projektów miejskich. To historyczny wynik, który przekłada się na realne zmiany w przestrzeni publicznej, poprawę jakości życia mieszkańców i dynamiczny rozwój miasta. Dzięki konsekwentnej polityce inwestycyjnej oraz skutecznemu zarządzaniu projektami, Świdnica staje się miastem nowoczesnym, zielonym i przyjaznym.
czytaj więcej