29 marca b.r. został podpisany wniosek projektowy "Program wsparcia promocji miast partnerskich Boguszów-Gorce - Smirice". Podpisali go burmistrz Boguszowa- Gorc Waldemar Kujawa oraz Starosta miasta partnerskiego Smirice Lubos Tuzar. Pozytywna opinia komisji EG pozwoli Gminie uzyskać 21 tys. EUR na wypromowanie miasta.
Projekt ma na celu zwiększyć informacje na temat partnerskich relacji miast, rozszerzyć ich współpracę i zapewnić ciągłość kontaktów.
Boguszów - Gorce i Smirice współpracują ze sobą już od 10 lat na wielu płaszczyznach (kultura, sport, spotkania mieszkańców).
Jednak miasta na promocję ich dorobku kulturalnego i potencjału turystycznego nie posiadają wspólnych materiałów.
Aby przyciągnąć turystów i inwestorów, należy przeprowadzić kampanię promocyjną oraz zorganizować spotkanie mieszkańców o charakterze turystycznym.
Materiały prezentujące Boguszów- Gorce i Smirice będą wydane w języku czeskim i polskim.
Projekt zakładu m.in. wydanie folderu "Boguszów- Gorce - Smirice 10 lat razem", produkcję billboardów z atrakcjami obu miast, kampanię reklamową w TV i radio, a także wyjazd turystów z Boguszowa- Gorc do Smirice w ramach realizacji projektu po stronie czeskiej.
źródło: boguszow-gorce.pl
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., pragnie serdecznie zaprosić na bezpłatne szkolenia pn: "Dofinansowanie rozwoju MŚP" - Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, narzędzia finansowe Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Banku Gospodarstwa Krajowego.
Termin szkolenia: 14.12.2023 (czwartek) godz. 09:30 - 15:30
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Style Wrocław - Plac Konstytucji 3 Maja 3
Adresaci: Wydarzenie skierowane jest do właścicieli i pracowników firm z sektora MŚP z Polski Zachodniej.
Zapraszamy przedsiębiorców z Aglomeracji Wałbrzyskiej do udziału w konferencji "Źródła finansowania rozwoju firm w perspektywie 2024-2027".
Wydarzenie odbędzie się 13 grudnia 2023r. (środa) o godz. 10.00 w Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu. W programie konferencji znajdują się liczne prezentacje reprezentantów agencji rozwoju regionalnego, dzięki którym dowiecie się Państwo o możliwościach finansowania swojego przedsiębiorstwa w nadchodzących latach oraz współpracy z tymi agencjami.
Zapraszamy do udziału w Śniadaniu Biznesowym z EIT Raw Minerals! Spotkanie kierowane jest do przedstawicieli sektora surowcowego, przemysłu wydobywczego, środowiska start-upów i innowacji działających w obszarze eksploracji i przetwórtswa surowców mineralnych.
Spotkanie odbędzie się już 5 grudnia (wtorek) w budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej (ul. Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 40, 50-370 Wrocław). Udział w śniadaniu jest bezpłatny - liczba miejsc jest ograniczona! Rejestracja jest otwarta do dnia 20 listopada 2023 r. do godz. 15:00.
Raportowanie ESG prędzej czy później będzie dotyczyło każdej polskiej firmy. W chwili obecnej cały proces raportowania wydaje się bardzo skomplikowany - jednak chcemy pokazać, ze to raportowanie nie jest takie straszne. Na szkoleniu jakie dla Państwa przygotowaliśmy będziecie mogli bliżej poznać ESG i Zrównoważony Rozwój oraz jak przygotować się do raportowania.
W związku z powyższym Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., w ramach kolejnej, 16 już edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, pragnie serdecznie zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenia pn: "ESG i Zrównoważony Rozwój w przedsiębiorstwie - omówienie aspektów prawnych"
Termin szkolenia: 16.11.2023 godz. 09:00-14:10.
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Style Wrocław - Plac Konstytucji 3 Maja 3.
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., w ramach kolejnej, 16 już edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, pragnie serdecznie zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenia pn: "SMED- skracanie czasu przezbrajania maszyn i urządzeń". Udział w spotkaniu jest BEZPŁATN
Termin szkolenia: 15.11.2023r. (środa) godz. 09:00-15:00.
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Style Wrocław - Plac Konstytucji 3 Maja 3.