24 poręczeń na łączną kwotę 722 tys. zł udzielił w minionym roku Fundusz Poręczeń Kredytowych powiatu Dzierżoniowskiego.
Udzielane poręczenia dotyczyły w większości inwestycji wpływających na tworzenie nowych miejsc pracy. - Za nami najbardziej efektywne miesiące od czasu powołania instytucji, której celem jest wspieranie lokalnej przedsiębiorczości. Nasza oferta okazała się szczególnie potrzebna w trudnym dla gospodarki okresie, w którym niełatwo o wiarygodnego dla banku poręczyciela – mówi prezes zarządu funduszu Marcin Pawełek. Oferta funduszu kierowana jest do istniejących przedsiębiorstw oraz osób rozpoczynających działalność gospodarczą. I właśnie rozszerzające swoje oferty mikroprzedsiębirstwa są najczęstszymi beneficjentami instytucji tworzonej przez Dzierżoniów, Bielawę, Gminę Dzierżoniów, Piławę Górną, Łagiewniki oraz Fundusz Regionu Wałbrzyskiego. Poręczając kredyt lub zaciągniętą pożyczkę fundusz zabezpiecza 75% jej wartości. Kwota poręczenia nie może jednak przekroczyć 50 tys. zł. Szczegółowe informacje o usługach świadczonych przez FPK i warunkach udzielania poręczeń uzyskają Państwo w biurze funduszu, przy ulicy Batalionów Chłopski 19 w Dzierżoniowie, tel. 074/ 645-04-31.
www.dzierzoniow.pl
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., pragnie serdecznie zaprosić na bezpłatne szkolenia pn: "Dofinansowanie rozwoju MŚP" - Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, narzędzia finansowe Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Banku Gospodarstwa Krajowego.
Termin szkolenia: 14.12.2023 (czwartek) godz. 09:30 - 15:30
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Style Wrocław - Plac Konstytucji 3 Maja 3
Adresaci: Wydarzenie skierowane jest do właścicieli i pracowników firm z sektora MŚP z Polski Zachodniej.
Zapraszamy przedsiębiorców z Aglomeracji Wałbrzyskiej do udziału w konferencji "Źródła finansowania rozwoju firm w perspektywie 2024-2027".
Wydarzenie odbędzie się 13 grudnia 2023r. (środa) o godz. 10.00 w Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu. W programie konferencji znajdują się liczne prezentacje reprezentantów agencji rozwoju regionalnego, dzięki którym dowiecie się Państwo o możliwościach finansowania swojego przedsiębiorstwa w nadchodzących latach oraz współpracy z tymi agencjami.
Zapraszamy do udziału w Śniadaniu Biznesowym z EIT Raw Minerals! Spotkanie kierowane jest do przedstawicieli sektora surowcowego, przemysłu wydobywczego, środowiska start-upów i innowacji działających w obszarze eksploracji i przetwórtswa surowców mineralnych.
Spotkanie odbędzie się już 5 grudnia (wtorek) w budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej (ul. Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 40, 50-370 Wrocław). Udział w śniadaniu jest bezpłatny - liczba miejsc jest ograniczona! Rejestracja jest otwarta do dnia 20 listopada 2023 r. do godz. 15:00.
Raportowanie ESG prędzej czy później będzie dotyczyło każdej polskiej firmy. W chwili obecnej cały proces raportowania wydaje się bardzo skomplikowany - jednak chcemy pokazać, ze to raportowanie nie jest takie straszne. Na szkoleniu jakie dla Państwa przygotowaliśmy będziecie mogli bliżej poznać ESG i Zrównoważony Rozwój oraz jak przygotować się do raportowania.
W związku z powyższym Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., w ramach kolejnej, 16 już edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, pragnie serdecznie zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenia pn: "ESG i Zrównoważony Rozwój w przedsiębiorstwie - omówienie aspektów prawnych"
Termin szkolenia: 16.11.2023 godz. 09:00-14:10.
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Style Wrocław - Plac Konstytucji 3 Maja 3.
Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., w ramach kolejnej, 16 już edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, pragnie serdecznie zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenia pn: "SMED- skracanie czasu przezbrajania maszyn i urządzeń". Udział w spotkaniu jest BEZPŁATN
Termin szkolenia: 15.11.2023r. (środa) godz. 09:00-15:00.
Miejsce szkolenia: Hotel Ibis Style Wrocław - Plac Konstytucji 3 Maja 3.